Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ділова документація потребує надійного місця для зберігання, щоб уникнути витоку інформації. Потрапивши в руки зловмисників, бухгалтерський звіт або договір можуть спричинити за собою небажану матеріальну шкоду. Для вирішення цієї ситуації більшість підприємств використовують бухгалтерські шафи. Конструкції офісної мебелі дають можливість організувати роботу персоналу забезпечуючи збереження інформації.
Особливості бухгалтерського шафи
Бухгалтерська шафа – це прямокутна конструкція з металу, призначена для зберігання документації. Стики стінок зварюються, що допомагає уникнути попадання вологи і пилу всередину шафи. Метал товщиною 1,2 мм здатний витримувати сильні навантаження без пошкодження. Використання пластикових підп'ятників зменшує створюваний шафою тиск на підлогу. Дверцята конструкції закриваються за допомогою електронного замка, що дозволяє декільком співробітникам користуватися однією шафою.
У конструкції встановлені замки з прихованим ригелем. Таке технологічне рішення ускладнює процедуру злому шафи. Поверхні конструкції покриті порошково-полімерною фарбою, що підвищує стійкість до корозії. Ця фарба не містить токсичних речовин в своїй основі, і не несе загрози здоров'ю людини. Габарити шафи дозволяють економно розпорядитися вільним простором. Додатково можна придбати підвісні картонні та пластикові папки.
SEIFIK пропонує придбати бухгалтерську шафу за доступною вартістю. Всі товари володіють гарантійним терміном від виробника. Офісна мебель проходить перевірку якості та відповідності нормативним вимогам. Оформити замовлення можна зв'язавшись з менеджером по телефону, або залишивши заявку на сайті.