Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бухгалтерські звіти, договори та Інша офісна документація потребує надійного місця для зберігання. Це необхідно для запобігання небажаного доступу сторонніх осіб до інформації. В цих цілях використовують бухгалтерські шафи. Конструкції офісної мебелі дозволяють організувати роботу персоналу забезпечуючи збереження конфіденційності.
Переваги бухгалтерських шаф
Бухгалтерська шафа – це металева конструкція, призначена для зберігання ділової документації. Метал товщиною 1,2 мм здатний витримувати сильні навантаження без пошкодження. Стики стінок міцно зварюються, що дозволяє уникнути попадання вологи і пилу всередину конструкції. Усередині шафи встановлені полиці, для організації місця зберігання. Дверцята шафи закривається на замок за допомогою ключа.
У конструкції встановлені замки з прихованим ригелем. Таке рішення значно ускладнює процедуру злому дверцят шафи. Використання пластикових підп'ятників значно зменшує створюваний конструкцією тиск на підлогу. Габарити офісної мебелі дозволяють економно розпорядитися вільним простором в невеликих приміщеннях. Стінки конструкції покриті порошково-полімерною фарбою, що підвищує стійкість до корозії. Ця фарба не містить токсичних речовин в своїй основі, і не несе загрози здоров'ю людини. Додатково з шафою можна придбати підвісні картонні та пластикові папки.
SEIFIK пропонує придбати бухгалтерську архівну шафу за доступною вартістю. Всі товари володіють гарантійним терміном від виробника. Вироби проходять перевірку якості та відповідності нормативним вимогам. Оформити замовлення можна зв'язавшись зі співробітником по телефону, або залишивши заявку на сайті.