Кількість
|
Вартість
|
||
|
Конкуренти можуть використовувати конфіденційну інформацію компанії з метою нанесення матеріального збитку підприємству. Недбало залишена на столі документація є потенційним джерелом витоку інформації. Уникнути подібного можна за допомогою використання бухгалтерських шаф. Конструкції офісної мебелі дають можливість організувати роботу персоналу забезпечуючи збереження інформації.
Особливості бухгалтерських шаф
Бухгалтерський шафа – це прямокутна конструкція, призначена для зберігання документації. При виготовленні використовують метал товщиною 1,2 мм, здатний витримувати сильні навантаження без пошкодження. Стики зварюються з метою запобігання попадання вологи і пилу всередину шафи. Дверцята конструкції закриваються за допомогою механічного замка. Поділ на комірки з окремими замками дозволяє декільком співробітникам користуватися однією шафою.
У конструкції встановлені замки з прихованим ригелем, що ускладнює процедуру злому шафи. Пластикові підп'ятники зменшують створюваний шафою тиск на підлогу. Поверхні конструкції покриті порошково-полімерною фарбою, що підвищує стійкість до корозії. Ця фарба не містить токсичних речовин в своїй основі, і не несе загрози здоров'ю людини. Габарити офісної мебелі дозволяють економно розпорядитися вільним простором. Додатково можна придбати підвісні картонні та пластикові папки.
SEIFIK пропонує придбати бухгалтерську шафу за доступною вартістю. Всі товари володіють гарантійним терміном від виробника. Вироби проходять перевірку якості та відповідності нормативним вимогам. Оформити замовлення можна зв'язавшись зі співробітником по телефону, або залишивши заявку на сайті.